Pravni pogoji

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine tratnjek.si

Podatki podjetja

tratnjek.si je spletna trgovina podjetja TRATNJEK d.o.o.

osnovni podatki podjetja so:

  • Identiteta podjetja  

TRATNJEK d.o.o.,

Noršinska ulica 28, 9000 Murska Sobota,

št. reg. vl. 1/01774-00, M. Sobota

Pogoji poslovanja

1.     Splošni pogoji

Pogoji poslovanja spletne trgovine Tratnjek.si določajo pogoje prodaje izdelkov, ki jo izvaja podjetje Tratnjek d.o.o., Noršinska ulica 28, 9000 Murska Sobota (v nadaljevanju ponudnik). Splošni pogoji poslovanja spletne trgovina tratnjek.si so sestavljene v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), smernicami za e-poslovanje, ki jih zastopa tudi Zveza potrošnikov Slovenije in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Pogoji poslovanja

Izdelki, ki so na voljo v maloprodajnih trgovinah, so po večini na voljo tudi v spletni trgovini, kjer nakupe stimuliramo z dodatnim popustom in akcijskimi ponudbami. Navedene spletne cene veljajo izrecno za spletne nakupe. Zaloge artiklov v spletni trgovini ne pomenijo tudi zaloge v maloprodajnih trgovinah. V svoj spletno prodajni program vključujemo tudi izdelke, ki v maloprodajnih trgovinah niso na voljo.

Spletna trgovina tratnjek.si si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletnih straneh brez predhodnega obvestila.

2.     Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

–         Identiteto podjetja

ime:                       TRATNJEK d.o.o.

sedež podjetja          Noršinska ulica 28, 9000 MURSKA SOBOTA

številka reg.            št. reg. vl. 1/01774-00, M. Sobota

in ID za DDV           SI41549708

–         kontaktne številke: (02) 5300-610, samsung@tratnjek.si

–         bistvene značilnosti blaga oziroma storitev, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami

–         dostopnost izdelkov – vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi naj bi bil dostopen v razumljivem roku;

–         pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)

–         vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza

–         način plačila in dostave

–         časovno veljavnost ponudbe

–         rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka

–         pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

3.     Ponudba artiklov

Cene so predstavljene kot redne cene in spletne cene. Redne cene so priporočene prodajne cene oz. cene, ki jih nastavi prodajalec. Spletna cena je cena, ki velja v primeru plačila z gotovino na sedežu podjetja ali predračunu.

4.     Cene in veljavnost ponudbe

Redna cena označena ob artiklu, je cena posameznega artikla v naših spletni trgovini. Vse cene so z 22% DDV. Cene klimatskih naprav z osnovno montažo so z 9,5% DDV. Velja le, če je naročnik fizična oseba z uporabno površino stanovanja ali hiše manj kot 120m2 oz. 250m2, po 2. točki 41. člena ZDDV-1.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (preko elektronske pošte oziroma spletne trgovine). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji obvezujoči tako za ponudnika, kot za kupca.

Vse cene so v EUR in vsebujejo predpisani DDV. Zavezanci za DDV so dolžni ob registraciji navesti tudi svojo davčno številko.

Ponudnik skuša čim bolje skrbeti za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletu. Kljub temu, pa se lastnosti artiklov in dobavni rok, tako da obstaja možnost, da ponudnik ne utegne sošasno s spremembo popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, se kupca obvesti o spremembah ter omogoči preklic ali zamenjavo naročenega artikla.

Vse fotografije artiklov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Tehnične lastnosti izdelkov so povzete po podatkih, ki jih je ponudnik pridobil s strani proizvajalca, zato za pravilnost teh podatkov ponudnik ne odgovarja!

Pri artiklih, ki ponujajo montažo, so prikazane cene ob posamezni opciji razlike med ceno artikla brez montaže in ceno artikla z izbrano montažo in ne predstavljajo dejanskega stroška montaže.

5.    Vrednost vgradnje z montažo klimatske naprave 

Pri osnovni montaži klime, ki je ob plačilu in izboru naročnika vključena v cenu je upoštevano:

– 1 preboj opečnatega zidu do 40 cm

– zunanje nosilne konzole do dolžine 46cm 

– montaža zunanje enote do višine 3,5m

– montaža notranje enote na nosilno pločevino

– dobava in montaža plinske bakrene povezave med enotama do dolžine 4m (vsak nadalnji meter si pridržujemo dodatno zaračunati po veljavnem ceniku) 

– izdelava elektro dovodne in komunikacijske povezave med notranjo in zunanjo enote do 4m (vsak nadalnji meter si pridržujemo dodatno zaračunati po veljavnem ceniku) 

– priklop na obstoječo električno napeljavo ob klima napravi (do 4m el. kapla 3x 1.2 mm2)

– drobni pritrdilni in montažni material

– testnost naprave, vakuumiranje, polnjenje in zagon naprave 

– test delovanja in predajo naprave v delovanje in svetovanje o delovanju naprave 

– prevoz do 35 km do stranke

 * vsa dodatna dela, ki niso zajeta v popisu, se obračunajo po veljavnem ceniku monterja. 

Termin dobave in montaže velja ob predhodno dogovorjenem terminu

Garancija na montažo velja 2 leti, pogoj je, da uporabnik in tretja oseba ni posegala v prvotno montažo in vplivala na delovanje naprave;


Obračun stopnje DDVja pri nakupo klimatskih naprav z montažo:

Cene klimatskih naprav so z 9,5% DDV-jem in veljajo zgolj za nakupe fizičnih oseb. Pravne osebe lahko preko email naslovaprodaja@tratnjek.si oz. samsung@tratnjek.si zahtevajo ponudbo, v kateri Vam bomo pripravili kalkulacijo z 22% DDV (oz. v skladu z zakonom o DDVju – ZVDDV-1). Pravne osebe nakupa klimatske naprave z montažo preko spletne strani ne morejo opraviti. V tem primeru nas kontaktirajte na prodaja@tratnjek.si ali samsung@tratnjek.si oz. na kontaktini tel. Št. +386-(0)2-530-06-10 oz. +386-(0)2-530-06-11.

Varovanje osebnih podatkov

Zaupnost podatkov

Kupec preko spletnih obrazcev na spletnem mestu tratnjek.si ali kako drugače (po telefonu, preko elektronske pošte, ipd), posreduje osebne podatke, katere upravljalec spletnega mesta zbira in obdeluje, vendar zgolj samo tiste osebne podatke uporabnika, ki so nujno potrebni za nemoteno poslovanje.

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani ali pokazani tretjim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla svojega e-poštnega naslova.

Uporabnik in upravljalec spletnih mest tratnjek.si soglašata, da so podatki do katerih je omogočen dostop pri elektronskih storitvah poslovna skrivnost in jih bosta zato primerno varovala in jih brez ustrezne pravne podlage ne bosta razkrivala tretjim osebam. Upravljalec bo za namen dostave posredoval podatke o naslovu uporabnika le dostavni službi Pošta Slovenije ali drugim;

Soglasje za obdelavo podatkov

Uporabnik spletnega mesta prodaja.si soglaša, da za namen uporabe elektronske storitve nakupa izdelka zbirajo in obdelujejo naslednji podatki uporabnika:

–         Ime in priimek, naslov uporabnika, elektronski naslov in telefonska številka uporabnika.

Uporabnik ima vpogled v svoje osebne podatke v svojem profilu.

Naročilo

Naročanje poteka prek Interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščene v kategorijah.

Po oddaji naročila prejmete potrdilo o vašem naročilu v vaš elektronski poštni predal. V potrdilu so poleg vseh zakonsko zahtevanih podatkov o samem naročilu priloženi tudi splošni pogoji poslovanja na trajnem mediju, ki predstavljajo sklenjeno pogodbo med kupcem in prodajalcem. Morebitne preklice naročil lahko sporočite na elektronski naslov prodaja@tratnjek.si ali samsung@tratnjek.si do trenutka odpošiljanja blaga. V primeru, da kupec v dogovorjenem roku ne prekliče svojega naročila pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem in prodajalcem nepreklicno sklenjena. Kupec ima po tem roku pravico vrniti blago v skladu s 4. točko teh splošnih pogojev. Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko prodajalec kupcu pošlje elektronsko sporočilo “Potrdilo o naročilu in odpremi blaga”. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče. Kupoprodajna pogodba (t.j. elektronsko sporočilo “Potrdilo o naročilu in odpremi blaga”) je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca.

Kontakt

Če potrebujete kakršne koli informacije ali pomoč pri spletni ponudbi, oddaje naročil, spletni dostavi, uporabi spletne strani ali vračil blaga, se lahko obrnete na nas preko e-mail naslova: prodaja@tratnjek.si ali samsung@tratnjek.si oz. na kontaktini tel. Št. +386-(0)2-530-06-10 oz. +386-(0)2-530-06-11.

Naročanje

Tratnjek d.o.o. lahko naročilo tudi zavrne, če ugotovi, da ga pod danimi pogoji ne more izvesti. Predhodno kupca o tem obvesti in navede razloge za zavrnitev naročila, seveda če je to možno. Naročilo blaga velja kot potrditev pogodbe o nakupu.

Kupec po zaključku postopka naročila na naveden e-poštni naslov prejme podatke o naročilu. V tem sporočilu so informacije o nastanku naročila in povezava do spletnega mesta, kjer je shranjena ponudba v elektronski obliki. Podane so tudi povezave za hiter dostop do spletnih mest, kjer so kupcu na voljo vse informacije o njegovih pravicah ter informacije o ponudniku.

Dostopnost informacij

 Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

– identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)

– kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta)

– bistvene značilnosti blaga 

– dobavlljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)

– pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)

– vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza

– način plačila in dostave

– časovno veljavnost ponudbe

– rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka

– pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci;

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Po določbi 43.d. člena ZVPot mora potrošnik blago vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v tridesetih (30) dneh od sporočila o odstopu. O nameravanem vračilu nas lahko kupec najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga obvestiti po pošti (Tratnjek d.o.o., Noršinska ulica 28, 9000 Murska Sobota) ali na kontaktni e-naslov prodaja@Tratnjek.si oz. Samsung@Tratnjek.si .

Če je potrošnik odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa opravljena plačila. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče oz. najkasneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu pogodbe. Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen, če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Stroške vračila krije pošiljatelj sam, razen če je vnaprej pisno dogovorjeno drugače. POŠILJK Z ODKUPNINO NE SPREJEMAMO. V primeru dostave na naše stroške Vam bomo obračunali stroške vračila po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. Za nastale stroške zaradi ravnanja izven pogojev poslovanja ne odgovarjamo. Priložen mora biti račun.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blago, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. V skladu z navedbo iz 5. odstavka 43.d člena ZVPot podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne priloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

Stvarna napaka

Pravice iz naslova stvarne napake. 37-37c člen Zakon o varstvu potrošnikov, lahko kupec uveljavlja samo pri prodajalcu, priložiti mora kopijo računa, ter pisno obvestilo o napaki in jo natančno opisati. Prodajalcu pa omogočiti da stvar pregleda.

Plačilo

Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom uporabniku, kako odstopiti od nakupa in kako izdelke vrniti. Uporabnik plača naročeno blago ob dostavi ali po predračunu na TRR. Način plačila uporabnik izbere v postopku naročila.

Dobavni rok

Za izdelke na zalogi je dobava blaga 1-3 delovnih dni. Za izdelke, ki niso na zalogi, vam bomo ob morebitnem oddanem obrazcu za povpraševanje o artiklu, dobavni rok sporočili po enem izmed vaših kontaktov.

Dostava

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe. Ponudnik lahko izbere poljubnega izvajalca dostave, če se s tem ne spreminjajo dogovorjeni pogoji.

Ponudnik izda ponudbo ob zahtevi naročnika na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom uporabniku. Uporabnik plača naročeno blago ob dostavi ali po predračunu na TRR. Način plačila uporabnik izbere v postopku naročila.

Spletna stran Tratnjek d.o.o. omogoča plačilo na sledeče tekoče račune podjetja:

— IBAN: SI56 0249 6001 8534 386, SWIFT CODE: LJBASI2X pri NLB d.d.

— IBAN: SI56 3300 0000 2102 466, SWIFT CODE: HAABSI22 pri Addiko Bank d.d.

— IBAN: AT25 3812 8000 0000 8375, SWIFT CODE: RZSTAT2G128 pri Rafffeisenbank Halbenrain-Tieschen

na sledeči način:

– PO PREDRAČUNU, torej z vnaprejšnjim nakazilom kupnine na transakcijski račun podjetja Tratnjek d.o.o., ki ga bomo posredovali na elektronsko pošto naročnika. Rezervacija naročenih artiklov se opravi nemudoma po izvedenem nakupu;

– PREKO SISTEMA LEANPAY, torej pravtako z vnaprejšnjim nakazilom preko sistema ali z izborom plačevanja na obroke; 

Rok plačila je tri (3) dni in v tem obdobju velja tudi rezervacija za naročene artikle. Po poteku roka je plačilo v sedmin (7) delovnih dneh od dneva poslanega predračuna, sicer se naročilo stornira in rezervacija sprosti.

– PO POVZETJU – plačilo po povzetju ni možno; 

Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vsebujejo DDV.

Cene na ponudbi veljajo 8 dni.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.

Arhiviranje pogodb

Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena na sedežu podjetja Tratnjek d.o.o., Noršinska ulica 28, 9000 Murska Sobota  oz. na ustrezno varovanem oddaljenem strežniku podjetja Tratnjek d.o.o.

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

Reklamna sporočila prejemate, če ste se registrirali v naši spletni trgovini. Prejemanje le teh lahko vedno prekličete.

  • jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
  • pošiljatelj mora biti jasno razviden
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne
  • željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati

Reklamacije, pritožbe in informacije 

V primeru reklamacije ali dodatnih informacij v povezavi s storitvami Tratnjek d.o.o., nas lahko kontaktirate preko elektronske pošte prodaja@tratnjek.si ali samsung@tratnjek.si, ali pa nam pišite po pošti na naslov:

TRATNJEK d.o.o.
Noršinska ulica 28
9000 Murska Sobota

ID za DDV: SI41549708
Transakcijski račun:         

SI56 0249 6001 8534 386 odprt pri NLB d.d.

SI56 3300 0000 2102 466 odprt pri Addiko Bank d.d.

AT25 3812 8000  0000 8375 Raiffeisenbank Halbenrain-Tieschen

Telefon: 02 5300 610
E-pošta: prodaja@tratnjek.si, samsung@tratnjek.si

Reševanje morebitnih sporov s podjetjem je na izvensodni način možen na podlagi Zakona o alternativnem reševanju sodnih sporov. Podjetje v skladu z določbo 3. odstavka 32. člena Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS, Uradni list RS, št. 81/2015) ni določilo nobenega izvajalca. Tratnjek d.o.o., ki je kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elertonsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na volju potrošnikom tukaj.